Peru...be warned here I come - (Peru 2)

27 augustus 2015 - Brussel, België

Even een kort berichtje, omdat ik de afgelopen dagen tot wat vragen heb gekregen of mijn blog terug actief zal worden binnenkort.

Binnenkort vertrek ik namelijk op reis naar Peru. En ja hoor, jullie gaan hier terug mijn avonturen kunnen volgen.

Nog een 24 dagen en ik zit op het vliegtuig, samen met Tania, dankzij KLM en toperu.nl die voor ons de reis uitgestippeld heeft, aangepast heeft, terug uitgestippeld heeft en aangepast heeft, tot het helemaal naar ons goesting was. Dankjewel Dirk van toperu.nl om het niet op je zenuwen te krijgen  ;)

Alle hoogte punten staan op ons programma: Macchu Picchu, Titicatameer, Nazca lijnen, ... en natuurlijk zal ik af en toe wel eens off-the beaten- track gaan.

Ik kijk vooral uit naar Juanita (een eeuwen oude mummie), de chauchilla mummies en natuurlijk 'STREETFOOD' yeaahhhh. Peru zou het paradijs zijn van aardappelgerechten. Alpaca en cavia staan ook op mijn uit te proberen lijstje.

1. Hendrik:
    27 augustus 2015
    Veel plezier! Het is een land met hele mooie plekken.
  2. Willy WENSCH:
    27 augustus 2015
    Goede reis Silke. Vergeet niet om voor Kerstmis terug te komen.
  3. Christie Herckenrath:
    27 augustus 2015
    Ohhh een reis om U tegen te zeggen! Geniet er van Silke! Ik ben benieuwd naar je verhalen...
  4. Irma:
    Heel veel plezier! X
  5. Frank:
    28 augustus 2015
    Dit zal een onvergetelijk avontuur worden. We volgen je zeker op reis , in onze zetel wel te verstaan , en wees voorzichtig!
    Dikke knuffels van Frank en Martine
  6. Silke:
    28 augustus 2015
    @Frank, jammer dat jullie er niet bij zijn deze keer. Ik zal jullie zo missen, dat weet ik nu al...al die lachbuien ... aie, brommerkes waarvan het voorwiel de lucht inschiet, dim sums, ...
  7. Herreman Martine:
    17 september 2015
    we zijn al benieuwd naar de verhalen,jou kennende zal je wel heel wat meemaken.geniet er van.
    xxx Martine & Frank