Peru...be warned here I come - (Peru 2)

27 augustus 2015 - Brussel, België

Even een kort berichtje, omdat ik de afgelopen dagen tot wat vragen heb gekregen of mijn blog terug actief zal worden binnenkort.

Binnenkort vertrek ik namelijk op reis naar Peru. En ja hoor, jullie gaan hier terug mijn avonturen kunnen volgen.

Nog een 24 dagen en ik zit op het vliegtuig, samen met Tania, dankzij KLM en toperu.nl die voor ons de reis uitgestippeld heeft, aangepast heeft, terug uitgestippeld heeft en aangepast heeft, tot het helemaal naar ons goesting was. Dankjewel Dirk van toperu.nl om het niet op je zenuwen te krijgen  ;)

Alle hoogte punten staan op ons programma: Macchu Picchu, Titicatameer, Nazca lijnen, ... en natuurlijk zal ik af en toe wel eens off-the beaten- track gaan.

Ik kijk vooral uit naar Juanita (een eeuwen oude mummie), de chauchilla mummies en natuurlijk 'STREETFOOD' yeaahhhh. Peru zou het paradijs zijn van aardappelgerechten. Alpaca en cavia staan ook op mijn uit te proberen lijstje.