laatste dag - (Peru 9)

7 oktober 2015 - Lima, Peru

Ja, het is alweer zo ver, de laatste dag is aangebroken. Straks nog een citytour met een gids en dan het vliegtuig op.
Maar ik heb nog niets gezegd over het paardrijden. Dit was super leuk, en heel makke paardjes. De paardjes werden zonder begeleiding gewoon vrijgelaten in de natuur, en ze bleven mooi samen wachten op hun baasje tot die terug was. We hebben op de paardjes een mooie wandeling gemaakt door de velden, waw, wat een uitzicht. En we hebben ook zoutvlaktes bezocht en een inka terras, die eruit zag als een theater.
Gisteren zijn we dan met een binnenvlucht naar Lima gevlogen, een groot uur vliegen en we waren er. In Lima heb ik in skykitchen een kook workshop gevolgd. Amai de causas die we leerden maken, met scampi's was super lekker, zal ik zeker thuis proberen. En de vis met rijst ook. Hmmmm heel veel ideetjes opgedaan, om thuis ook te proberen. Jammer dat onze aardappelen zo lekker niet zijn als deze hier in Peru. Ze hebben hier een gele soort, deze is heel lekker. Christian van skyskitchen sprak Engels, Spaans en Duits, dus hij kon alles heel goed uitleggen. Blijkt ook dat we in Nazca in het restaurant van zijn broer hebben gegeten. Wat een toeval.

Straks dus een citytour, in de regen, ja voor mijn laatste dagje is het hier aan het regenen.

1. Thierry:
    8 oktober 2015
    Prachtig Silke, mooie reis, was bijna identiek zoals ik het ervaren heb! Een beetje nostalgie