terug van weggeweest

21 juni 2019 - Brussel, België

Ondertussen zijn we al bijna een weekje terug thuis. Maar een reisverslagje van de terugreis ontbrak natuurlijk nog.

We zijn met de auto, samen met Martine en Frank teruggekeerd naar België. Zoals te verwachten een lange autorit, maar we maakten een tussenstop in Narbonne. Ik wil al zeer lang eens naar het land van de Katharen en omstreken en nu kietelt het natuurlijk nog meer om daar eens een rondreis te maken. Zo een mooi streek. Overal dorpjes, en kastelen te zien langs de autostrade. En dan Narbonne niet te vergeten natuurlijk. Jammergenoeg waren we net te laat om de kathedraal en de aaneensluitende burcht nog te bezoeken, gezien deze om 18u sluit. Maar we hebben er wel een glimp van kunnen opvangen. En het staat vast, ik wil terug naar het Zuiden van Frankrijk om daar rond te reizen en de vele kastelen/ruïnes van de Katharen te bezoeken.

De tussenstop was dus meer dan welkom na de lange autorit.

En nu zijn we terug in Vlaanderen, waar het weer niet zo goed meer is (hoewel ze volgende week toch zonnestralen voorspellen). en we kunnen alweer aftellen naar het volgende avontuur in november;

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl