Frank from Belgium-team part 1

20 mei 2019 - Brussel, België

Het is weer zover, het team 'Frank from Belgium' gaat weer samen op stap. Weliswaar in een iets andere samenstelling.

Frank en Martine zijn zaterdag reeds vertrokken en goed aangekomen. Wij vertrekken pas binnen een drietal weekjes nl 6 juni en aansluiten bij hen. Om zo een roadtrip doorheen Andalusië te maken. Daarna keren we met ons viertjes samen terug naar België. Het is allemaal wel een beetje spannend, want deze keer is het geen georganiseerde reis met Djoser of een andere reisorganisatie, maar heeft Frank alles zelf in elkaar gestoken. Enkele jaren geleden was ik reeds in Andalusië, maar nu zal ik dus andere steden bezoeken en vooral ook kunnen genieten van de heerlijke Spaanse keuken.

Vanaf 05/06 zal er weer volop geblogd worden en zullen jullie weer volop kunnen mee volgen met onze avonturen.

1. Herreman Martine:
    20 mei 2019
    Super,is tot nu toe al fantastisch,zien er naar uit om jullie te zien,qua hotels zitten we zeker super,als Frank ze kiest is het fantastisch.😍👍😘
  2. Irma:
    22 mei 2019
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Ik ga met Ramon naar Cádiz deze zomer!
    Heel veel plezier!
  3. René:
    22 mei 2019
    Jullie gaan genieten, een van de heerlijkste landen. Heel veel plezier en lees graag jullie verhalen.