Where to go next.....

22 juni 2016 - Brussels, België

(English text below)

Het is bijna zover...nog een kleine maand en we gaan een nieuw avontuur tegemoet en zal ik jullie ook weer stalken met mijn verhalen.

Deze keer niet een bestemming die jullie gewoon zijn van mij, maar door omstandigheden is het een 'brave' alledaagse dichtbij vakantie geworden. Sommige hebben het misschien al kunnen raden? ...Herkennen jullie de foto (bovenaan) al? Misschien zijn jullie er zelf al geweest? (tips zijn altijd welkom).

Inderdaad ik zal mijn kleine Spaanse kennis weer mogen boven halen, want deze keer zal ik Andalusië onveilig maken. Ik kijk al uit om al die lekkere tapas te proeven en natuurlijk niet te vergeten, als ik de kans ertoe krijg een workshop flamenco dans.

De groepsreis is volboekt, dus dat wordt weer een busje vol. Ben al super benieuwd hoe het zal worden.

Hasta Luego...binnenkort meer.

English

Well, it's almost time, ... one month to go, and I'll start a new adventure, and off course, I'll be stalking you again with my stories.

This time an unusual destination for me, but a very usual destination for many of you. Because of some circumstance I choose a ''normal'' nearby destination. Some of you already guessed?  Or some of you recognize the picture above? Or maybe you've been there already (if you did, tips are always welcome).

Indeed, I will have to practice my poor Spanish again, because this time I'll go to Andalucia (Southern Spain). I am already looking forward for tasting all these delicious tapas (auwch my diet...). And off course, if I have the change I'll love to try a Flamenco workshop.

The tour is full booked, so I am already very curious how it will be.

Hasta Luego...I'll write more soon.

Boeken/ Books:

- Lonely Planet - Andalucia - 2016- Isabella Noble

- Dominicus - Andalusië- 2016 - Linda O'Bryan en Hans Zaglitsch

- Capitool reisgidsen - Sevilla & Andalusië - 2012

1. Irma:
    22 juni 2016
    Ik ben echt verliefd op Sevilla, maar t is er wel heel erg heet in de zomer! Wij zijn er een week geweest, Prachtig! Alvast heel veel plezier!x
  2. Maaike:
    22 juni 2016
    Superjaloers!!!! Zalige streek en heel mooie steden en natuurlijk tapas!
  3. Hendrik:
    ¡Te deseo mucho placer!
  4. WENSCH Willy:
    22 juni 2016
    Hola Silke, buen viaje a España. Tienes un estilo fluido. China el próximo año? Ye Wei & Willy
  5. Thierry:
    Ola,
    Ik ben net terug uit Andalusië, een 7-tal steden bezocht, het was terug prachtig maar wel heel heet Sevilla is Super maar mijn hart heb ik toch verloren aan Cadiz
  6. Herreman Martine:
    23 juni 2016
    Hey silke,ben nu al benieuwd om wat je weer allemaal zal meemaken.dikke knuffel ,martine en frank